Головна тема подружжя співавторів Світлани та Андрія Климових виходить за жорсткі рамки детективного роману і торкається серця кожного читача, розповідаючи в першу чергу про наші з вами страхи та надії, про поневіряння та мрії. Саме в цьому полягає секрет їх великого успіху в наших читачів.
Мабуть, кожний мріє відвідати «творчу кухню» улюбленого письменника, особливо, якщо це подружній тандем співавторів. Чи не розкриєте секрети роботи удвох?
Жодного секрету, жодної особливої технології. Вся справа в розумінні, яке існує між нами. Ми дуже різні люди, але як письменники доповнюємо один одного. Поєднуючи професійні можливості й творчий досвід кожного з нас, ми прагнемо однієї мети — створити текст, який не залишить читача байдужім. Ще в юності, під час навчання в Літературному інституті, ми думали про книгу, яку колись напишемо разом. Сьогодні таких книжок більше десятка.
Своїх героїв ви досить безжально ставите перед жорстким моральним вибором. А Ви ніколи не опинялися в такому скрутному становищі?
Звісно так, тому що кожна людина постійно стоїть перед вибором. Проте, на відміну від авторів, наші герої в кращому становищі. Їх вибір визначено заздалегідь законами жанру і рухом сюжету. Література не копіює життя і не пропонує готових моделей та рішень. Однак вона спроможна нагадати читачеві: зло не абсолютно; доки людина жива, живе й надія.
Що таке «гарний детектив»?
Детектив — унікальний літературний жанр. В ідеалі він повинен бути схожім на міцно згорнуту часову пружину, яка, розкручуючись, затягає читача у гру, мета якої — розгадка таємниці. Гарно написаний детектив завдає інтелектуальної насолоди. Є в детектива ще одна майже чарівна відзнака — він робить автора й читача більш мудрим, уважним і спостережливим, ніж вони є насправді.
Кого з «літературних братів» вважаєте однодумцями?
Як літератори ми почуваємося не дуже комфортно серед тих, хто потоковим методом створює вітчизняне «кримінальне чтиво». І тим більше не обмежуємо себе жорсткими рамками класичного детектива. Ми постійно експериментуємо з жанрами та героями, намагаючись намацати болючі місця сучасного життя, і в результаті в нас виходять дуже різні книжки — від іронічного трилера і політичного екшн до романів про кохання в найскладніших його втіленнях. Що стосується наших літературних переваг — то це книжки Володимира Набокова, Лоренса Даррела, Умберто Еко, деякі з романів Стівена Кінга й Маріо П’юзо. В галузі класичного детектива — твори Агати Крісті, Рекса Стаута й Діка Френсіса.
Ваш герой Єгор Башкірцев - визнаний фаворит читачів. А чи є в нього реальний прототип?
Є. Це молодий юрист, він живе й працює в Харкові. Проте життя реальної людини й літературного персонажа плине по-різному, і Єгор Башкірцев з романів «Половина місяця» й «Абсолютний нуль» уже майже не нагадує свій прототип.
Як ви вважаєте, чому роман «Пастка гірша за смерть», який не є ні детективом, ані трилером, все ж таки мав великий успіх і увійшов до «Кращої п’ятірки Клубу» 2005 року?
Роман «Пастка гірша за смерть» мав складну судьба, він долав шлях до читача кілька років. Але в цьому немає нашої провини. Ми спробували сказати в цій книзі важливі для нас речі й, можливо, читач це відчув.
Що значить для вас співробітництво з Книжковим Клубом?
Це співробітництво триває майже стільки ж, скільки існує Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля», який зараз святкує п’ятиріччя своєї плідної діяльності. За ці роки книжки Клубу — навіть рідкі й унікальні — прийшли в найвіддаленіші куточки нашої країни й стали доступні широкому читачу. Саме тут вперше в Україні почали виходити й наші романи, які до того публікувалися в Москві. Тому ми хотіли би привітати всіх працівників, членів і друзів Клубу й побажати їм щастя, миру і, найголовніше, незрівняної насолоди, яку дарує гарна книга.
Розкажіть, будь ласка, про вашу нову книжку «Попеляста середа».
Насамперед — це не детектив. Роман «Попеляста середа» — книга про кохання, яким воно буває в зрілих людей, і яке блискавично спалахує, коли тобі лише виповнилося сімнадцять. Про жорстокість, сліпоту й егоїзм дорослих та інтуїтивну мудрість юних. Про кризу, яку кожна людина переживає в середині життя, звідки, як з вершини, видно її початок і кінець.
Серпень 2005 року
" />
’ю з авторами
Головна тема подружжя співавторів Світлани та Андрія Климових виходить за жорсткі рамки детективного роману і торкається серця кожного читача, розповідаючи в першу чергу про наші з вами страхи та надії, про поневіряння та мрії. Саме в цьому полягає секрет їх великого успіху в наших читачів.
Мабуть, кожний мріє відвідати «творчу кухню» улюбленого письменника, особливо, якщо це подружній тандем співавторів. Чи не розкриєте секрети роботи удвох?
Жодного секрету, жодної особливої технології. Вся справа в розумінні, яке існує між нами. Ми дуже різні люди, але як письменники доповнюємо один одного. Поєднуючи професійні можливості й творчий досвід кожного з нас, ми прагнемо однієї мети — створити текст, який не залишить читача байдужім. Ще в юності, під час навчання в Літературному інституті, ми думали про книгу, яку колись напишемо разом. Сьогодні таких книжок більше десятка.
Своїх героїв ви досить безжально ставите перед жорстким моральним вибором. А Ви ніколи не опинялися в такому скрутному становищі?
Звісно так, тому що кожна людина постійно стоїть перед вибором. Проте, на відміну від авторів, наші герої в кращому становищі. Їх вибір визначено заздалегідь законами жанру і рухом сюжету. Література не копіює життя і не пропонує готових моделей та рішень. Однак вона спроможна нагадати читачеві: зло не абсолютно; доки людина жива, живе й надія.
Що таке «гарний детектив»?
Детектив — унікальний літературний жанр. В ідеалі він повинен бути схожім на міцно згорнуту часову пружину, яка, розкручуючись, затягає читача у гру, мета якої — розгадка таємниці. Гарно написаний детектив завдає інтелектуальної насолоди. Є в детектива ще одна майже чарівна відзнака — він робить автора й читача більш мудрим, уважним і спостережливим, ніж вони є насправді.
Кого з «літературних братів» вважаєте однодумцями?
Як літератори ми почуваємося не дуже комфортно серед тих, хто потоковим методом створює вітчизняне «кримінальне чтиво». І тим більше не обмежуємо себе жорсткими рамками класичного детектива. Ми постійно експериментуємо з жанрами та героями, намагаючись намацати болючі місця сучасного життя, і в результаті в нас виходять дуже різні книжки — від іронічного трилера і політичного екшн до романів про кохання в найскладніших його втіленнях. Що стосується наших літературних переваг — то це книжки Володимира Набокова, Лоренса Даррела, Умберто Еко, деякі з романів Стівена Кінга й Маріо П’юзо. В галузі класичного детектива — твори Агати Крісті, Рекса Стаута й Діка Френсіса.
Ваш герой Єгор Башкірцев - визнаний фаворит читачів. А чи є в нього реальний прототип?
Є. Це молодий юрист, він живе й працює в Харкові. Проте життя реальної людини й літературного персонажа плине по-різному, і Єгор Башкірцев з романів «Половина місяця» й «Абсолютний нуль» уже майже не нагадує свій прототип.
Як ви вважаєте, чому роман «Пастка гірша за смерть», який не є ні детективом, ані трилером, все ж таки мав великий успіх і увійшов до «Кращої п’ятірки Клубу» 2005 року?
Роман «Пастка гірша за смерть» мав складну судьба, він долав шлях до читача кілька років. Але в цьому немає нашої провини. Ми спробували сказати в цій книзі важливі для нас речі й, можливо, читач це відчув.
Що значить для вас співробітництво з Книжковим Клубом?
Це співробітництво триває майже стільки ж, скільки існує Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля», який зараз святкує п’ятиріччя своєї плідної діяльності. За ці роки книжки Клубу — навіть рідкі й унікальні — прийшли в найвіддаленіші куточки нашої країни й стали доступні широкому читачу. Саме тут вперше в Україні почали виходити й наші романи, які до того публікувалися в Москві. Тому ми хотіли би привітати всіх працівників, членів і друзів Клубу й побажати їм щастя, миру і, найголовніше, незрівняної насолоди, яку дарує гарна книга.
Розкажіть, будь ласка, про вашу нову книжку «Попеляста середа».
Насамперед — це не детектив. Роман «Попеляста середа» — книга про кохання, яким воно буває в зрілих людей, і яке блискавично спалахує, коли тобі лише виповнилося сімнадцять. Про жорстокість, сліпоту й егоїзм дорослих та інтуїтивну мудрість юних. Про кризу, яку кожна людина переживає в середині життя, звідки, як з вершини, видно її початок і кінець.
Серпень 2005 року
" />
Забули ваш пароль?
Надішліть запит на його відновлення. Для цього впишіть у спеціальне поле свій актуальний email.
Удивляючись у сучасну дійсність, ми навмисно пропонуємо цілком пізнавані сюжети, тому що те, що стоїть за сюжетною конструкцією, здається нам більш важливим. Фото надано авторами.
2006 року нашому першому роману «Ангел за лівим плечем» виповнилося десять років - і от уже понад десять років ми працюємо як співавтори.
Як літератори ми почуваємо себе не дуже затишно серед творців вітчизняних трилерів і бойовиків. І насамперед тому що наші романи побудовані за іншими законами. Ми ніколи не обмежуємося суворими рамками, експериментуємо з жанрами й героями, намагаючись намацати болючі точки сьогодення.
Удивляючись у сучасну дійсність, ми навмисно пропонуємо цілком пізнавані сюжети, тому що те, що стоїть за сюжетною конструкцією, здається нам більш важливим. Це живі люди з їхньою мужністю, болем, любов'ю й відчуженістю, драматичними помилками й гірким досвідом. Форма гостросюжетного роману надає для цього широкі можливості.
1995 року ми завершили, мабуть, найвідомішу нашу книгу - великий роман «Ловушка горше смерті». Це книжка про кохання, якого стає усе менше в наші дні та яке все частіше оточують трагічні обставини.
Лише п'ять років по тому ми побачили її опублікованою. А тим часом ми звернулися до чи не найпопулярнішого белетристичного жанру - детектива - спонукувані прагненням «розкусити» цей міцний горішок. Вдається це деяким - добре відомо, що в наших краях детективом називається все що завгодно, крім детектива. Результатом цієї складної й нескінченно цікавої роботи стала поява циклу книг, герой яких, молодий адвокат Єгор Башкірцев, і донині залишається улюбленцем авторів і багатьох читачів. Романи «Білі лілеї в раю», «Наслудуючи короля», «Голодний демон», «Половина місяця», «Абсолютний нуль», «Ангельский концерт» уже вийшли друком у видавництві «Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля».
Інтерв’ю з авторами
Головна тема подружжя співавторів Світлани та Андрія Климових виходить за жорсткі рамки детективного роману і торкається серця кожного читача, розповідаючи в першу чергу про наші з вами страхи та надії, про поневіряння та мрії. Саме в цьому полягає секрет їх великого успіху в наших читачів.
Мабуть, кожний мріє відвідати «творчу кухню» улюбленого письменника, особливо, якщо це подружній тандем співавторів. Чи не розкриєте секрети роботи удвох?
Жодного секрету, жодної особливої технології. Вся справа в розумінні, яке існує між нами. Ми дуже різні люди, але як письменники доповнюємо один одного. Поєднуючи професійні можливості й творчий досвід кожного з нас, ми прагнемо однієї мети — створити текст, який не залишить читача байдужім. Ще в юності, під час навчання в Літературному інституті, ми думали про книгу, яку колись напишемо разом. Сьогодні таких книжок більше десятка.
Своїх героїв ви досить безжально ставите перед жорстким моральним вибором. А Ви ніколи не опинялися в такому скрутному становищі?
Звісно так, тому що кожна людина постійно стоїть перед вибором. Проте, на відміну від авторів, наші герої в кращому становищі. Їх вибір визначено заздалегідь законами жанру і рухом сюжету. Література не копіює життя і не пропонує готових моделей та рішень. Однак вона спроможна нагадати читачеві: зло не абсолютно; доки людина жива, живе й надія.
Що таке «гарний детектив»?
Детектив — унікальний літературний жанр. В ідеалі він повинен бути схожім на міцно згорнуту часову пружину, яка, розкручуючись, затягає читача у гру, мета якої — розгадка таємниці. Гарно написаний детектив завдає інтелектуальної насолоди. Є в детектива ще одна майже чарівна відзнака — він робить автора й читача більш мудрим, уважним і спостережливим, ніж вони є насправді.
Кого з «літературних братів» вважаєте однодумцями?
Як літератори ми почуваємося не дуже комфортно серед тих, хто потоковим методом створює вітчизняне «кримінальне чтиво». І тим більше не обмежуємо себе жорсткими рамками класичного детектива. Ми постійно експериментуємо з жанрами та героями, намагаючись намацати болючі місця сучасного життя, і в результаті в нас виходять дуже різні книжки — від іронічного трилера і політичного екшн до романів про кохання в найскладніших його втіленнях. Що стосується наших літературних переваг — то це книжки Володимира Набокова, Лоренса Даррела, Умберто Еко, деякі з романів Стівена Кінга й Маріо П’юзо. В галузі класичного детектива — твори Агати Крісті, Рекса Стаута й Діка Френсіса.
Ваш герой Єгор Башкірцев - визнаний фаворит читачів. А чи є в нього реальний прототип?
Є. Це молодий юрист, він живе й працює в Харкові. Проте життя реальної людини й літературного персонажа плине по-різному, і Єгор Башкірцев з романів «Половина місяця» й «Абсолютний нуль» уже майже не нагадує свій прототип.
Як ви вважаєте, чому роман «Пастка гірша за смерть», який не є ні детективом, ані трилером, все ж таки мав великий успіх і увійшов до «Кращої п’ятірки Клубу» 2005 року?
Роман «Пастка гірша за смерть» мав складну судьба, він долав шлях до читача кілька років. Але в цьому немає нашої провини. Ми спробували сказати в цій книзі важливі для нас речі й, можливо, читач це відчув.
Що значить для вас співробітництво з Книжковим Клубом?
Це співробітництво триває майже стільки ж, скільки існує Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля», який зараз святкує п’ятиріччя своєї плідної діяльності. За ці роки книжки Клубу — навіть рідкі й унікальні — прийшли в найвіддаленіші куточки нашої країни й стали доступні широкому читачу. Саме тут вперше в Україні почали виходити й наші романи, які до того публікувалися в Москві. Тому ми хотіли би привітати всіх працівників, членів і друзів Клубу й побажати їм щастя, миру і, найголовніше, незрівняної насолоди, яку дарує гарна книга.
Розкажіть, будь ласка, про вашу нову книжку «Попеляста середа».
Насамперед — це не детектив. Роман «Попеляста середа» — книга про кохання, яким воно буває в зрілих людей, і яке блискавично спалахує, коли тобі лише виповнилося сімнадцять. Про жорстокість, сліпоту й егоїзм дорослих та інтуїтивну мудрість юних. Про кризу, яку кожна людина переживає в середині життя, звідки, як з вершини, видно її початок і кінець.