Марті Ньюмеєр — дизайнер, бізнес-консультант, автор книжок, присвячених брендингу та розвитку креативності, спікер, директор Liquid Agency.

Марті Ньюмеєр — дизайнер, бізнес-консультант, автор книжок, присвячених брендингу та розвитку креативності, спікер, директор Liquid Agency.

Народився 1947 року. Починав кар’єру як дизайнер, але згодом зайнявся письменством і розробкою бізнес-стратегій. Ньюмеєр працював розробником ідентичності брендів, арт-директором, копірайтером, журналістом, дизайнером упаковок, видавцем журналу і бренд-консультантом.

До середини 1990-х років розробив сотні знакових брендів та засобів комунікації з клієнтами для таких компаній як Apple Computer, Adobe Systems, Netscape Communications, Eastman Kodak і Hewlett-Packard.

1996 року Ньюмеaєр почав видавати журнал CRITIQUE, присвячений дизайн-мисленню, який невдовзі став провідним форумом із розвитку ефективності дизайну. Як редактор CRITIQUE він приєднався до актуальних на той час дискусій про подолання розриву між бізнес-стратегією і клієнтським досвідом. У результаті було створено консалтингову компанію Neutron, а відповідні концепції заклали підвалини для його книг-презентацій.

У 2003 році вийшла перша книга Марті Ньюмеєра — «The Brand Gap: How to Bridge the Distance between Business Strategy and Design». З того часу він написав ще кілька книжок, присвячених брендингу та розвитку креативності,  у тому числі книгу «Zag. Найкращий посібник з брендингу», яка увійшла до списку 100 кращих бізнес-книжок усіх часів.

2009 року відбулося злиття Neutron і Liquid Agency. Нова компанія надає послуги в галузі кардинальної трансформації бренда, що передбачає розробку схем-планів для зміни культури організації та комплексних програм із бренд-маркетингу. У Liquid Ньюмейєр займається розробкою методів взаємодії з клієнтами, написанням книжок і статей на теми бізнесу й дизайну, а також проведенням майстер-класів із бренд-стратегії та дизайн-мислення.

Немає товарів для показу у автора.