Філ Барден
Філ Барден — один із найуспішніших маркетологів світу, автор книги «Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати».
Філ Барден — один із найуспішніших маркетологів світу, автор книги «Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати».
Активно вивчає та поширює науковий підхід до маркетингу. Філ переконаний, що для успішного просування товарів та послуг необхідно знати, в першу чергу, психологію поведінки покупців. Його новий підхід заснований на чітких наукових даних та психологічних дослідженнях, які пояснюють закони поведінки людини під час покупок. Ця наукова концепція ставить під сумнів численні базові установки маркетингу, проте вона дає приголомшливі результати.
Протягом останніх 25-ти років обіймав керівні посади в сфері маркетингу в таких компаніях, як Unilever, Diageo та T-Mobile.