Гарантії. Повернення товару

Оплата

Розрахунок за замовлення, яке ви зробили на сайті Dempi, проводиться на момент отримання посилки у відділенні або з рук кур’єра (в залежності від обраного вами способу доставки). Передплата не потрібна.

Підсумкова вартість вашого замовлення складається з:

  • вартості замовлених вами товарів (ціни на товари, зазначені на сайті, вже включають ПДВ),
  • доплати за пакування та доставку (+ додатковий збір за перерахування суми післяплати, якщо ви обрали доставку «Укрпоштою»).

Гарантії. Повернення товару

Повернення товару НЕНАЛЕЖНОЇ якості

Компанія Dempi проводить обмін товарів неналежної якості у відповідності зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживача». При виявленні явних (не вказаних в описі) та прихованих недоліків отриманого товару, необхідно:

  • оформити заяву з детальним зазначенням дефекту товару, який повертаєте;
  • додати копію документа, що посвідчує особу;
  • додати касовий чек або копію квитанції післяплати;
  • додати копію квитанції про оплату додаткових послуг з пересилання товару;
  • відправити на адресу компанії Dempi товар з вищепереліченими документами посилкою без післяплати та оголошеної вартості за адресою: а/c «Dempi», м. Харків, 61001. 

У разі, якщо компанія Dempi не зможе зробити обмін товару на аналогічний якісний через відсутність товару на складі, вартість товару, що повертається, буде повернена поштовим переказом на вашу адресу. Обмін товару або повернення сплаченої за товар суми буде проведено протягом 7 днів з моменту отримання компанією Dempi товару та заяви.

Заява про повернення товарів неналежної якості

Повернення товару НАЛЕЖНОЇ якості

Повернення товарів належної якості здійснюється відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача» і можливий у разі, якщо збережено товарний вигляд (упаковка, пломби, ярлики та ін.), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару.

Ви маєте право повернути придбаний товар належної якості протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не враховуючи дня покупки, у разі, якщо товар не підійшов вам за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією.

Ви маєте право отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару. Повернення грошей здійснюється поштовим переказом на ваше ім’я за вказаною вами адресою. У разі відмови від товару, який є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.

Поверненню не підлягають товари належної якості, зазначені в Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172. (друкована продукція, аудіо та відеоносії інформації).

У разі повернення товару належної якості, додаткові витрати на пересилку товару покупцю не відшкодовуються.

Порядок повернення товару належної якості:

Для повернення товару належної якості у разі, якщо товар (але не книжки і диски) не підійшов вам за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією, необхідно:

  • оформити заяву на повернення товару належної якості, вказавши причину повернення. Також необхідно додати копію документа, що посвідчує особу;
  • додати касовий чек (або копію квитанції про оплату посилки післяплатою). Відсутність у вас касового чека, або іншого документа, що засвідчує факт та умови покупки товару, не є підставою для відмови в задоволенні ваших вимог. Однак ми залишаємо за собою право перевірити факт придбання товару, що повертається;
  • відправити товар в оригінальній упаковці, збережений в незмінному стані, та перераховані вище документи посилкою без післяплати та оголошення вартості (з мінімальною оголошеною вартістю) за адресою: а/c Демпі, м. Харків, 61001.

Розгляд вашої заяви і повернення коштів за цей товар здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання товару та заяви.

Заява про повернення товарів належної якості

Якщо ви отримали посилку, що не співпадає із вашим замовленням

До посилки завжди додається перелік відправлених вам товарів і додаткових матеріалів. Під час отримання посилки звірте доданий перелік і склад отриманої посилки. У разі порушення цілісності упаковки або невідповідності ваги, ви маєте право вимагати розкриття посилки, звірки відповідності вкладення в посилку з доданим до посилки переліком товарів та оформлення відповідного акту. Якщо при розкритті посилки ви виявили невідповідність фактичного вкладення переліку, який вказано в бланку післяплати, гарантуємо безкоштовну заміну помилково вкладеного або відправку відсутнього товару.

У разі, якщо в посилці із замовленням замість замовленого товару ви виявили інший товар:

  • написати заяву доданого зразка, вказавши відомості про замовлення та додавши копію документа, що посвідчує особу;
  • вислати «помилковий» товар, заяву і копію документа, що посвідчує особу, безкоштовною посилкою (без післяплати) за адресою: а/c «Dempi», м. Харків, 61001.

Після отримання помилково відправленого вам товару, ми в найкоротші терміни відправимо вам заміну безкоштовно.